Biedronka lubi czytać i chce swą pasją zarazić wszystkich klientów niezależnie od ich wieku. Dlatego też po raz kolejny zorganizowała akcję promującą czytelnictwo. Tym razem ogłosiła „Wielki Festiwal Książki”. W jego ramach od czwartku do niedzieli klienci, którzy zdecydowali się na zakup trzech dowolnych książek, otrzymali rabat o wartości najtańszej z nich.
Oferta „Wielki Festiwal Książki” obowiązuje od czwartku, 30 sierpnia br. do niedzieli, 2 września br. lub do wyczerpania zapasów.
„Wielki Festiwal Książki” to już kolejna akcja, w której sieć Biedronka stawia na promocję czytelnictwa. Najbardziej rozpoznawalnym projektem Biedronki jest konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”. Wydane w jego ramach bajki zostały entuzjastycznie przyjęte przez czytelników i sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.
Modę na czytanie sieć kreuje także za pośrednictwem swojej najnowszej akcji lojalnościowej „Gang Słodziaków”. W jej ramach Biedronka chce zachęcić dorosłych, by codziennie czytali dzieciom. Pretekstem do tego ma być niezwykła książka „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”, opowiadająca o przygodach sympatycznej paczki przyjaciół z leśnej polany.