„Wedle Uznania” – Wedel wchodzi na rynek podcastów

Producenci

„Wedle Uznania” – Wedel wchodzi na rynek podcastów

22 maja 2025

Firma Wedel wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności, tworząc inspirującą przestrzeń na styku różnych światów.

Rozmowy prowadzone przez ekspertów Wedla z gościniami i gośćmi z różnych środowisk pozwolą odkryć nieoczywiste połączenia między biznesem, kulturą i współczesnym stylem życia. „Wedle Uznania” będzie przestrzenią do wymiany myśli, tworzoną z przyjemnością.

– Od dawna nosiliśmy się z zamiarem nagrania podcastu, który pozwoliłby spojrzeć na świat z zupełnie nowej perspektywy – nie tylko przez pryzmat finansowy czy gospodarczy, ale również przez emocje, wartości oraz kulturę i sztukę. „Wedle Uznania” to realizacja tej idei
i dowód na to, że rozmowa o biznesie może być ciekawa i pełna ludzkich wątków. To również szansa na zderzenie intelektualne nas, prowadzących z ciekawymi osobistościami – zderzenie, którego efektem będą smakowite treści audio-wizualne, którymi z przyjemnością dzielić się będziemy z naszymi odbiorcami – mówi Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel.

Robert Zydel, Dyrektor Fabryki Czekolady E.Wedel dodaje: „Wedle Uznania” to wyjątkowa okazja, aby pokazać, jak różne światy – także te związane ze sztuką i kulturą – mogą się przenikać, jeśli potrafimy o nich mówić z pasją i otwartością. Rozmowy prowadzone są w wyjątkowych okolicznościach tj. w przestrzeni muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel (Sala Projektantki), które pokochali nie tylko warszawiacy, ale i turyści z innych zakątków Polski. To wszystko wśród zapachu czekolady i przy jej filiżance”.

oprac.: K. Walkowiak