Program „Z miłości do radości”, którego twórcą jest firma Wawel, zebrał 1,5 mln zł. Pieniądze te przekazane zostaną na wsparcie organizacji charytatywnych. Akcję rozpoczętą 18 kwietnia 2016 r., zakończoną 16 stycznia br. wsparła również kampania medialna. W programie wzięło udział 100 tys. użytkowników. Akcja firmy była możliwa dzięki konsumentom, którzy rejestrowali kody z produktów oraz oddawali głosy na cele charytatywne pięciu organizacji pożytku publicznego biorących udział w programie. W akcji wzięły udział: Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, która zdobyła najwięcej punktów i otrzyma wsparcie w wysokości 500 tys. zł. Kolejne miejsce zdobyła Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?” ze wsparciem od Wawelu w wysokości 400 tys. zł. Trzecie miejsce zajęła „Akademia Przyszłości” księdza Jacka Stryczka – 300 tys. zł. Za nią uplasowała się Fundacja „Wawel z Rodziną”, której prezesem jest aktor Tomasz Schimscheiner. Konto Fundacji wesprze kwota 200 tys. zł, 100 tys. otrzyma Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty”. Uczestnicy programu mogli również swoje punkty wymieniać na nagrody rzeczowe. Najczęściej rejestrowanymi przez konsumentów produktami były czekolada Gorzka oraz batony. Uczestnicy akcji odebrali w sumie 15 tys. nagród rzeczowych.