„Poradnik Handlowca” jako patron medialny zaprasza na warsztaty – Retail merchandising – Innowacyjne techniki uwodzenia shoppera, które odbędą się w dniach 21-22 kwietnia w Centrum Konferencyjne Zielna w Warszawie. Ilość danych dotyczących wyborów i preferencji shoppera rośnie z każdym miesiącem, a liczba generowanych insightów pozwala lepiej poznać kupujących. Dodatkowo nieustanny rozwój technologii wspierających aktywizację konsumentów w punktach sprzedaży sprawia, że zarówno sieci handlowe jak i dostawcy uzbrajają się w potężne ilości danych. Podczas warsztatów zostanie przedstawiony przegląd najciekawszych przykładów wykorzystania trendów shopperowych w codziennej praktyce retailowej. Tylko tu w jednym miejscu będzie można spotkać przedstawicieli firm: Żabka, Coca-Cola, Panasonic, Empik, York.pl, Philips Lighting, Smart Point Group, Cursor, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Szczegółowy programu warsztatów na stronie http://www.trioconferences.pl/retail-merchandising/
Stosujemy pliki cookies w celach statystycznych i marketingowych. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki, aby zarządzać cookies.