Warka startuje z loterią gamingową

Producenci

Warka startuje z loterią gamingową

02 listopada 2021

Warka coraz bardziej umacnia swoją pozycję w świecie gamingu – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – Stworzona przez nas na początku roku platforma Warka Planet of Gamers pozwoliła nam dotrzeć do 43% fanów gamingu, z czego aż do 50% z grupy 18-24.

– To dla nas świetny pretekst do tego, aby dalej rozwijać gamingowe aktywności, czego przejawem jest loteria, do której udało nam się zaprosić uznanych i sprawdzonych partnerów ze świata gamingu – ESL Polska oraz SPC Gear – dodaje Drożyński

Za organizację loterii odpowiada G3. Kreację komunikacji stworzyła 2012 Agency, które odpowiedzialna jest również za działania w kanale digital i w mediach społecznościowych. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Opakowania stworzyła agencja Cream. Wsparcie PR agencja HOPE. Loteria Warki trwa od 1 listopada 2021 do 31 stycznia 2022.

źródło: informacja prasowa