W Żabkach punkty odbioru i nadań przesyłek DHL

Aktualności

W Żabkach punkty odbioru i nadań przesyłek DHL

11 maja 2017

9 maja DHL Parcel Polska podpisał z Żabka Polska S.A. oraz PointPack.pl S.A. porozumienie na mocy którego wszystkie sklepy Żabka i Freshmarket działające w systemie PointPack.pl zostaną włączone do sieci punktów odbioru i nadań przesyłek DHL. W sumie sieć punktów odbioru DHL Parcel zwiększy się o ponad 4550 sklepów na terenie całej Polski.

Dzięki podpisanemu porozumieniu Klienci sklepów internetowych już niedługo będą mieli możliwość wyboru jako punktu odbioru, jednego ze sklepów sieci Żabka lub Freshmarket. Gdy paczka dotrze do punktu, Klient otrzyma sms-a z kodem PIN, który stanowić będzie podstawę do odbioru paczki. Będzie można ją odebrać siedem dni w tygodniu, między godziną 6 rano a 23, czyli w godzinach pracy sklepów.

Rozszerzenie punktów odbioru o 4550 sklepów Żabka oraz Freshmarket, to bardzo duży krok dla sieci DHL Parcelshop. Dzięki  temu prawie 80% konsumentów będzie miało punkt odbioru paczek DHL Parcel w zasięgu 10 minut drogi, czy to w lokalnym sklepie, w centrum handlowym, na stacji benzynowej czy na dworcu lub stacji metra. – mówi Igor Caban, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Polska.

Plan rozwoju współpracy pomiędzy DHL a Żabka Polska zakłada szybkie tempo wdrożenia sklepów Żabka oraz Freshmarket do sieci punktów partnerskich DHL Parcel. W pierwszej fazie projektu, do końca maja, usługa zostanie uruchomiona w 218 sklepach na obszarze Mazowsza. Do końca września planowane jest wdrożenie usługi w kolejnych 4332 punktach. Dzięki współpracy z Żabka Polska S.A. sieć odbioru paczek DHL Pracelshop do końca roku osiągnie liczbę 6100 punktów.

Nasza współpraca z DHL i PointPack.pl to efekt wcześniejszych, udanych testów usługi odbioru paczek w naszych sklepach. Jako lider formatu convenience jesteśmy blisko naszych Klientów – zarówno pod względem geograficznym jak i realizacji ich potrzeb. Możliwość odbioru przesyłek przy okazji szybkich zakupów, to kolejne udogodnienie ułatwiające codzienne życie, które oferujemy naszym Klientom w ramach szerokiego pakietu usług – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w Żabka Polska.