Celem kampanii Almette Fruit jest inspiracja do nowych okazji konsumpcji (nie tylko kanapka i śniadanie), a także poinformowanie o nowym smaku w ofercie Almette Fruit – z Morelą i Wanilią. Zaplanowano wykorzystanie kilku mediów równocześnie.
W kampanii telewizyjnej emitowane będą spoty reklamowe Almette Fruit. Kampania obejmie TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i kanały dziecięce. Jednocześnie zaplanowano outdoor: prestiżowe billboardy 6X3 oraz citylighty (wiaty przystankowe) w 10 największych miastach Polski, kampanię digitalową, której zasięg będzie budowany kampanią bannerową na portalach o największym dotarciu do grupy docelowej, a także prasę i najbardziej poczytne, life-stylowe magazyny kobiece. Kampania obejmie także aktywności PR w prasie i Internecie.
Owocowa linia Almette Fruit jest dostępna w ofercie Hochland Polska od lutego 2014 roku. Jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę – bez zagęstników, barwników i konserwantów. Linia Almette Fruit udowodniła, że Almette może istnieć również poza kanapką! Przeprowadzone badania pokazują, że już ponad 65% konsumentów używa owocowych smaków Almette jako przekąski, czy deseru, dodając go do naleśników, croissantów, gofrów i wszelkich słodkich, kulinarnych eksperymentów.
Linia Almette Fruit to teraz już cztery różnorodne warianty: Almette z Morelą i Wanilią, Almette z Gruszką z Jabłkiem Almette z Wiśnią i Żurawiną oraz Almette z Jagodą i Maliną.