VIII edycja Kongresu Sprzedaż za nami

Aktualności

VIII edycja Kongresu Sprzedaż za nami

22 kwietnia 2016

4-5 kwietnia w nowym miejscu na mapie eventowej Warszawy Digital Knowledge Village II odbyła się VIII edycja Kongresu Sprzedaż. Wydarzenie było organizowane przez Nowoczesną Firmę SA.  Uczestnicy mieli możliwość wzięcia udziału w prezentacjach przygotowanych przez ponad 20 prelegentów. Poradnik Handlowca był patronem medialnym tego wydarzenia.

Kongresowi przyświecało hasło „Wiele dróg, jeden cel – sprzedaż”. Była to okazja do wymiany doświadczeń i razem ze znakomitymi ekspertami z całej Polski i z zagranicy próby udzielenia odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania – m.in. Czy skuteczność sprzedaży może iść w parze z uczciwością? Co właściwie znaczy premium? Czy warto klientom rzucić wyzwanie? Jakim wyzwaniem dla przedsiębiorców są klienci pokolenia Y? Czym sprzedajemy w sieci?

W pierwszym dniu Kongresu uczestnicy podczas sesji plenarnych razem z Piotrem Płóciennikiem z firmy Salesberry i oraz Markiem Matkowskim, psychologiem biznesu zastanawiali się nad rolą uczciwości w procesie sprzedaży, wysłuchali rad Michała Leopolta-Kuropatwińskiego na temat savoire-vivre w biznesie, z Robertem Kroolem rozważali gdzie właściwie są niejasności dotyczące kategorii premium. Zbigniew Kowalski, autor bestselleru „Mont Everest Biznesu” zabrał słuchaczy w podróż na sam szczyt, dr Hubert Malinowski z Harvard Business Review Polska wyjaśniał jak można osiągnąć sukces w sprzedaży dzięki inteligencji emocjonalnej, a Aleksander Sienkiewicz mówił o nowej psychologii sprzedaży i budowaniu relacji z klientem. Pierwszy dzień Kongresu zakończyło ciekawe wystąpienie Petera Cooka z Wielkiej Brytanii urozmaicone przerywnikami muzycznymi w jego wykonaniu.

Wieczorem, uczestnicy Kongresu zostali zaproszeni na monodram Roberta Kroola „Sztuka Właściwych Decyzji” inspirowany książką Jarka Sikory i Roberta Kroola „Na okruchach uważności…”

Drugi dzień to oprócz inspirujących wystąpień charyzmatycznych mówców Tomasza Piotra Sidewicza i Krzysztofa Hillara, prezentacje praktyków z zakresu sprzedaży reprezentujących największe firmy w Polsce.

Dodatkowym wydarzeniem towarzyszącym VIII edycji Kongresu Sprzedaż były Certyfikowane Warsztaty dla Specjalistów Sprzedaży, prowadzone przez trenerów biznesu i coachów w firmy Sandler Training Polska, która była Partnerem Merytorycznym Warsztatów.

W VIII edycji Kongresu Sprzedaż wzięło udział w sumie około 200 osób. W ciągu dwóch dni odbyło się 19 wystąpień i prezentacji przygotowanych przez 21 prelegentów.