Aktualnie prowadzona jest kampania dla serów pleśniowych Valbon, która będzie trwała przez kilka najbliższych miesięcy.
Rynek jest dynamiczny, a preferencje konsumentów zmieniają się, dlatego Hochland stale kreuje nowe zastosowania kulinarne oferowanych serków, oryginalne propozycje podania i formaty, które stanowią odpowiedź na współczesne potrzeby.
Działania zaplanowane w ramach kampanii serów pleśniowych Valbon to: spoty internetowe, które można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/channel/UCiWJdODoE-pdmTV688_KFCw , video online – YouTube, kanały VOD, social media – Facebook, content marketing, influencer marketing (współpraca z wieloma blogerami, między innymi: Cammy, Olivka Blog, Mrs Polka Dot, Minimalliving), a także kampania w wiodących tytułach prasy fachowej.
– Celem kampanii jest dalsze zwiększanie świadomości marki oraz komunikacja nowych sposobów podania i zastosowania serów Valbon, które są idealnym składnikiem wykwintnej przekąski, pysznej kanapki rano lub wieczorem, czy deski serów. Więcej inspiracji dostępnych jest na naszej nowej stronie internetowej www.valbon.pl – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.