Udany rok w Galerii Olimp

Aktualności

Udany rok w Galerii Olimp

26 lutego 2019

Rok 2018 upłynął w Galerii Olimp pod znakiem startu modernizacji remodelingu i przebudowy najstarszej części centrum o powierzchni ok. 4 tys. mkw., która po zakończeniu prac stanie się nie tylko bardziej funkcjonalna, ale i spójna architektonicznie z resztą centrum handlowego. W obiekcie pojawili się także nowi najemcy.

W ubiegłym roku oferta Galerii Olimp wzbogaciła się o debiutujący w Lublinie sklep zoologiczny Maxi Zoo, znaną z programu telewizyjnego Mango24 markę Telezakupy Mango, Pasmanterię Tkan Styl oraz polską sieć jubilerską Briju. Dzięki otwarciu kilku sklepów multibrandowych klienci galerii mogą zakupić produkty marek z wyższej półki m.in. Tommy’ego Hilfigera, Calvina Kleina, Armani Exchange, Versace, Guess i Pepe Jeans.

Na pozostanie w Galerii Olimp na kolejne lata zdecydowały się m.in. Reserved, House, Mohito, Apart, CCC, Pepco, Giacomo Conti, Cukiernia Williams, Centrum Rozrywki dla Dzieci Koziołek, Klub Masters (bowling bilard i snooker), Orange i Millennium Bank. Umowy najmu przedłużyły także marki takie, jak Big Star, Monnari i 4F, które dodatkowo powiększyły powierzchnie swoich sklepów niemal dwukrotnie.

Galeria Olimp to pierwsze w Lublinie centrum handlowo-rozrywkowe, powstało w 2000 r. Dziś jest drugim największym obiektem handlowym w mieście. W ciągu 18 lat działalności galeria była kilkukrotnie rozbudowywana, w wyniku czego zwiększyła swoją powierzchnie do niemal 60 tys. mkw., oraz modernizowana. Co roku odwiedza ją ok. 7 milionów klientów. Do dyspozycji gości oddano prawie 2000 miejsc parkingowych. Największymi najemcami obiektu są obecnie Multikino, Carrefour, Stokrotka oraz Leroy Merlin.

— Dzięki przeprowadzanej obecnie modernizacji najstarszej części, galeria może śmiało rywalizować z nowszymi obiektami i przyciągać międzynarodowe marki, czego potwierdzeniem są umowy najmu z 2018 r. Ponadto, według raportu przygotowanego przez Colliers International, Galeria Olimp może pochwalić się jedną z najbogatszych ofert rozrywkowych wśród obiektów zlokalizowanych w mniejszych miastach — mówi Michał Urbanek, ekspert w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers International.