Tyskie z nową platformą kreatywną

Aktualności

Tyskie z nową platformą kreatywną

Polacy każdego dnia wypijają średnio ponad 2,5 mln półlitrowych kufli piwa Tyskie. Rocznie to równowartość ponad 900 000 000 butelek. Sprzedaż Tyskiego w 2015 r. osiągnęła 4,65 mln hl, co oznacza, że nadal jest ono największą pod względem wartości polską marką. Oprócz wysokiej pozycji na polskim rynku, piwo to cenione jest także zagranicą. Eksportowane jest m.in. do: USA, Kanady, Belgii, Francji, Irlandii, Islandii, Sierra Leone, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Szwecji.

– Swoją popularność Tyskie zawdzięcza nie tylko wysokiej jakości, ale i faktowi, iż jest częścią naszej historii i ma w sobie polskiego ducha, który sprawia, że jest ono doceniane zagranicą i to nie tylko wśród mieszkających tam naszych rodaków – mówi Natalia Babczyńska z marki Tyskie. – Odwołując się do tego, a także do pewnych cech narodowych Polaków takich, jak: pomysłowość, zaradność, umiejętność wychodzenia z nawet najtrudniejszych sytuacji obronną ręką, a także specyficznego poczucia humoru stworzyliśmy zupełnie nową komunikację dla piwa Tyskie. To kierunek, którym będziemy podążać przez dłuższy czas i mamy nadzieję, że po drodze nie raz zaskoczymy i rozbawimy naszych konsumentów a także, że nadal będą chętnie sięgać po swoje ulubione piwo – dodaje.

Zmiany obejmą nie tylko komunikację, ale i opakowanie. Tyskie Gronie będzie od teraz dostępne w nowej, smuklejszej butelce, która bardziej odzwierciedla jego charakter.

–Butelka jednocześnie nawiązuje do dawnych opakowań piwa i podkreśla wysoką jakość piwa Tyskie, a dodatkowo będzie się wyróżniać na sklepowych półkach – mówi Mateusz Piłat z marki Tyskie. Na butelce, którą zaprojektowała agencja Sieberthead znajdą się grawery: na szyjce korona, na dole napis „Tyskie Browary Książęce A.D.1629”. Zaplanowano także wsparcie dla sklepów – nowe, przyciągające uwagę materiały POSM oraz ogólnopolską kampanię reklamową.

Cena piwa pozostanie bez zmian.