W największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych takich jak TVP, Polsat czy TVN pojawiły się kreatywne billboardy sponsorskie Tymbarku prezentujące owocowy Fruktajl. Tym razem marka zaskakuje niekonwencjonalną formą i jasnym, humorystycznym przekazem nawiązującym do pożywnych przekąsek, których tak bardzo potrzebujemy w ciągu dnia.
Lukrowany pączek czy słodka babeczka? Okazuje się, że żaden z tych kuszących, wysokokalorycznych słodyczy nie wygra starcia z Tymbark Fruktajl – wyjątkowo pyszną i maksymalnie owocową propozycją marki. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta – Tymbark Fruktajl to prawdziwa owocowa rewolucja przekąskowa! Jest doskonałą alternatywą dla ciastek, batonów, jogurtów, czy innych przekąsek, które najczęściej podjadamy w ciągu dnia. Produkt nie tylko zaspokaja głód, ale także wspaniale smakuje. Dostępny jest w ciekawych wariantach smakowych: ananas & kokos, brzoskwinia & mango, śliwka & jabłko, truskawka & banan. Fruktajl to innowacyjny, jedyny taki produkt na rynku, jest idealnym rozwiązaniem dla tych konsumentów, którzy szukają smacznej, zdrowej przekąski i oczekują od niej więcej niż tylko zaspokojenia głodu. Każda butelka Fruktajlu w wariantach: truskawka & banan, brzoskwinia & mango, ananas & kokos to źródło błonnika pochodzącego z owoców. Produkt, w powyższych propozycjach smakowych, nie zawiera glutenu – w przeciwieństwie do przekąsek zbożowych z błonnikiem. Niskokaloryczną, pożywną przekąskę od Tymbarku, bez dodatku cukru, można mieć przy sobie w każdej chwili i pić ją prosto z butelki – dzięki lekkiemu, wygodnemu opakowaniu w formacie „on-the-go”.
Zapraszamy do obejrzenia materiałów: