Tymbark na tegoroczne Święta ponownie zachęca, by dać coś od siebie. Trwa wielka kampania oparta na platformie komunikacyjnej „TYM, którzy…”. Towarzyszy jej ogólnopolska loteria, w której kupując produkty marki można wygrać rodzinne nagrody.
W okresie przedświątecznym Tymbark zwraca uwagę na to, jak na co dzień ciężko znaleźć czas, by docenić, jak wiele robią dla nas najbliżsi, a jednocześnie, jak ich wsparcie jest ważne. Bo czasami nawet jedno dobre słowo ma olbrzymią moc. W tegorocznej kampanii Tymbark zachęca właśnie do dawania czegoś od siebie TYM, którzy są nam bliscy.
A TYM, którzy czekają na Święta, Tymbark daje więcej. Oferując nabywcom loterię ogólnopolską. Proste zasady i szansa na niezwykłe nagrody dla całej rodziny. Wystarczy kupić produkty marki za minimum 6zł i zachować paragon. Następnie by wziąć w niej udział, na stronie www.dajcosodsiebie.pl należy zarejestrować paragon i potwierdzić swoje zgłoszenie. Każdego dnia 10 uczestników wygrywa vouchery o wartości 50 zł do sieci Empik, co tydzień – jedna osoba zdobędzie robot kuchenny Thermomix, a jako nagroda główna w finale czeka przestronny, wygodny samochód rodzinny Škoda Karoq.
Przewodnie hasło świątecznej kampanii to kontynuacja platformy komunikacyjnej zapoczątkowanej przed rokiem. Powstało ono w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i jest związane z wartościami, które są bliskie marce i jej odbiorcom. Łączy komunikację we wszystkich mediach i kanałach przekazu: obecną w telewizji, w działaniach digitalowych oraz display w internecie – w tym na Facebooku i Instagramie, w aplikacjach i na stronach internetowych, na YouTube, w bankomatach.
W przestrzeni sklepowej widoczne są niestandardowe ekspozycje świąteczne z komunikacją akcji promocyjnej oraz liczne działania cenowe, publikacje w gazetkach oraz bilbordy sprzedażowe wyróżniające produkty Tymbark na tle konkurencji. Jednocześni oferowane multipaki stanowią ofertę zakupu produktów Tymbark na zapas w atrakcyjnej cenie.
oprac. P.Ł.