Centra wycieczkowe dwóch browarów Kompanii Piwowarskiej z Wielkopolski i Śląska zostały wyróżnione certyfikatem jakości turystów korzystających z serwisu TripAdvisor.
To już drugie wyróżnienie przyznane Lech Browarom Wielkopolski i Tyskim Browarom Książęcym przez miłośników podróży odwiedzających centra wycieczkowe tych browarów.
Oba browary zachwyciły możliwością zobaczenia na żywo procesu warzenia piwa, niekonwencjonalną formą prezentowania piwnego świata oraz najwyższą jakością świadczonych usług turystycznych. Na uznanie zasłużyła także oferta wycieczek w gwarze śląskiej (Tychy) i wprowadzona niedawno – wycieczka w gwarze poznańskiej (Poznań).
– Wyróżnienie użytkowników TripAdvisor jest dla nas szczególnie ważne, gdyż potwierdza, że miłośnicy podróżowania i piwnego trunku są zadowoleni z wizyty w naszych browarach. To dla nas zachęta, by wciąż rozwijać ofertę tak, by zachwycała najbardziej wymagających turystów. – skomentowała Marta Andreasik, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za centra wycieczkowe.
Certyfikat TripAdvisor przyznawany jest jedynie wybranym atrakcjom turystycznym w kraju. Aby go otrzymać, atrakcja musi znajdować się w systemie co najmniej przez 12 miesięcy, w tym czasie otrzymać wymaganą minimalną liczbę recenzji i utrzymać ocenę użytkowników na poziomie minimum czterech gwiazdek na pięć możliwych.
TripAdvisor to amerykański agregator opinii o przedsiębiorstwach turystycznych. Obejmuje ponad 96 mln członków, którzy napisali 500 mln recenzji i opinii o hotelach, restauracjach, atrakcjach turystycznych i firmach związanych z podróżami.