Sieć handlowa Netto ma obecnie 319 sklepów na polskim rynku. W marcu ruszyły nowe placówki w podpoznańskich Komornikach, małopolskim Chrzanowie i w Warszawie.
Zarówno w Komornikach, jak i w Chrzanowie Netto zadebiutowało ze swoimi charakterystycznymi, czarno-żółtymi placówkami, choć sieć jest znana w regionach, w których powstały placówki. Natomiast w Warszawie piesek Scottie (logo Netto) dopiero podbija rynek, pojawił się po raz drugi.
Otwarte 13 marca Netto w Komornikach zostało wybudowane przy ul. Poznańskiej, ma 700 m2 powierzchni handlowej, trzy stoiska poddzierżawców – mięsne, kiosk z prasą i piekarnię, przy sklepie jest 55 miejsc parkingowych.
Netto w Chrzanowie działa od 20 marca przy ul. Stara Huta 2A, ma 750 m2 powierzchni handlowej i również stoiska trzech poddzierżawców, przy sklepie może zaparkować 50 zmotoryzowanych klientów.
Drugie warszawskie Netto zaprosiło klientów na otwarcie przy ul. Berensona 27 marca. Sklep ma powierzchnię handlową identyczną jak ten w Chrzanowie, znalazły się w nim również trzy stoiska poddzierżawców, a na parkingu zmieści się 48 aut.
W sklepach pracują 12-osobowe załogi, rekrutowane na lokalnych rynkach, dodatkowe miejsca pracy powstały w punktach poddzierżawców.