Trzeci Carrefour BIO i kolejny Carrefour Express Convenience

Detal/Hurt

Trzeci Carrefour BIO i kolejny Carrefour Express Convenience

01 października 2020

Carrefour Polska dynamicznie kontynuuje ekspansję formatu Carrefour BIO i sklepów franczyzowych. 30 września na warszawskiej Woli sieć otworzyła jednocześnie już trzeci sklep z certyfikowaną żywnością ekologiczną oraz sąsiadujący z nim sklep Carrefour Express Convenience. Dzięki temu, pod jednym adresem, klienci mają dostęp do szybkich, zdrowych i komfortowych zakupów na wyciągnięcie ręki. Sklep Carrefour BIO zajmuje powierzchnię 205 mkw., a sklep Carrefour Express Convenience – 70 mkw. Sklepy mają dwa osobne wejścia, ale jest też między nimi przejście wewnętrzne.

Carrefour Polska kontynuuje globalną strategię transformacji żywieniowej i demokratyzacji BIO. Koncept Carrefour BIO wpisuje się w tę strategię i jest jednocześnie odpowiedzią Carrefour na potrzeby klientów, którzy szukają certyfikowanych produktów po przystępnej cenie blisko domu.

– Klienci obdarzyli ogromnym zaufaniem zarówno nasze sklepy BIO, jak i sklepy franczyzowe. Widzimy, że zapotrzebowanie na tego typu koncepty jest duże, dlatego stale je rozwijamy. Umieszczenie obu formatów obok siebie to nowatorskie rozwiązanie wpisujące się w strategię omnikanałowości firmy Carrefour. Dzięki niemu klienci mają jeszcze więcej komfortu i możliwości skorzystania z szerokiej oferty handlowej produktów świeżych i ekologicznych, w pobliżu swojego domu czy miejsca pracy – mówi Tareck Ouaibi, Dyrektor Generalny Carrefour Polska.

Nowy sklep Carrefour Express Convenience oferuje ponad 1500 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Ciekawym rozszerzeniem asortymentu są artykuły pochodzące z kuchni azjatyckiej, włoskiej i innych kuchni świata. W punkcie dostępne są również pozycje dla sportowców: batoniki i napoje izotoniczne.

Z kolei oferta sklepu Carrefour BIO to ponad 90% certyfikowanych artykułów, a także produktów bezglutenowych, bez laktozy, bez dodatku cukru, dietetycznych, wegańskich i wegetariańskich. Duży nacisk położono na ofertę produktów świeżych. Do wyboru jest około 300 rodzajów sprzedawanych na wagę warzyw i owoców, mięsa i ryb, wędlin, serów, produktów garmażeryjnych oferowanych w ladach tradycyjnych, a także pieczywa, w tym również świeżo wypiekanego na miejscu. Klienci mogą również wybierać spośród 2300 produktów pakowanych, włączając w to 330 produktów marki Carrefour BIO, która wysoko oceniana jest za doskonałą relację jakości do ceny. Nie brakuje ekologicznego asortymentu niespożywczego, jak certyfikowanych kosmetyków naturalnych, produktów do makijażu i biodetergentów.