60 milionów Polaków. 40 milionów w kraju i aż 20 milionów poza jego granicami. Kongres 60 Milionów – to wydarzenie integrujące Polaków z całego świata. Rok 2019 to 6 edycji kongresu w sześciu różnych miastach: Miami, Londynie, Berlin, Buffalo, Nowym Jorku i Rzeszowie. Właśnie trwa polska odsłona Kongresu w Rzeszowie.
Uznani eksperci, czołowi przedstawiciele wielu branż oraz liderzy polonii z całego świata. Budowa i pogłębianie stosunków pomiędzy polonią a Polakami. Ciekawe dyskusje, inspirujące prelekcje i skuteczny networking, to fundamenty tej inicjatywy.
– Kongres 60 Milionów to przede wszystkim okazja do spotkania Polonii w kontekście biznesowym, co przekłada się na konkretne rozmowy o współpracy i w konsekwencji podpisywane kontrakty i zawierane umowy – podkreśla Kamil Szymański Prezes 60mln.pl sp. z o.o..
Trwa polska odsłona Kongresu 60 Milionów w Rzeszowie. W dniach 28 do 30 sierpnia w G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego pielęgnowane są polskie tradycje i toczone są rozmowy o gospodarce, inwestycjach, finansach, biznesie i promocji Polski. Trzy dni intensywnych debat, wydarzeń towarzyszących, a w tym sentymentalna podróż do Krakowa.
Dzień w całości poświęcony merytorycznym aspektom integracji Polaków z całego świata to 30 sierpnia. G2A Arena stworzy szansę udziału w kilkunastu panelach dyskusyjnych oraz power speechach, dzięki którym będzie można spojrzeć na potencjał z perspektywy nie tylko rodzimych przedsiębiorców, ale także biznesmenów z polskimi korzeniami. Całość zapowiada się niezwykle intensywnie. Zakres tematyczny Kongresu 60 Milionów obejmuje takie zagadnienia, jak:
• promocja polskich regionów wśród Polonii
• gospodarczy potencjał Polski
• turystyka medyczna, wypoczynkowa i biznesowa
• rynek finansowy
• przedsiębiorcy polonijni
• siła polskiej innowacji
• studia w Polsce
• logistyka jako potrzeba i szansa rozwojowa
• siła polskiego menedżera
• promocja polskich produktów
• pozarządowe organizacje polskie i polonijne
• siła przebicia polskiej innowacji w medycynie na rynkach zagranicznych