Twarzami nowej kampanii sieci Lidl – „Tradycyjnie czy nowocześnie?” będą Karol Okrasa oraz blogerka kulinarna, Daria Ładocha. Tendencje żywnościowe Polaków od kilku lat ulegają zmianie. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, poszukują zdrowych produktów. 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14% badanych. Dziś już 47% Polaków przywiązuje do niej wagę. –Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania – humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia– tradycyjna czy nowoczesna? W odpowiedzi na postawione pytania pomogą dwaj ambasadorzy – dobrze nam znany Karol Okrasa i blogerka – Daria Ładocha – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska. Daria Ładocha jest autorką książek kulinarnych, miłośniczką zdrowego żywienia, ekspertką z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosłych. Z początkiem lutego Lidl kończy kampanię „Dorota, Karol i Goście”. Kampania z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy została nagrodzona w środowisku marketingowym – otrzymała Srebrne Effie 2016 w kategorii Retail.