Aktualności

Torba papierowa z nadrukiem. Dlaczego jest to ważne narzędzie promocyjne?

27 października 2022

Torba papierowa może wydawać się czymś mało istotnym. W końcu co jest ciekawego w kawałku sklejonego papieru służącego do spakowania różnego typu produktów. Jednka jeśli ten element zostanie wzbogacony o ciekawy nadruk zupełnie zmienia się jego charakter. Logo lub hasło jakie mogą mieć torby papierowe staje się silnym nośnikiem marketingowym i elementem budowania marki. Jest czymś, z czym klient styka się jeszcze przed tym nim sięgnie po sam produkt. Jej rolę można zatem porównać do słynnego psychologicznego efektu pierwszego wrażenia.

Czy torby papierowe mogą zastąpić tradycyjne foliowe?

To, co warto w pierwszym momencie podkreślić jest fakt, że torby reklamowe przeszły w ostatnich latach prawdziwą rewolucję. Z krzykliwych kolorowych reklamówek przemieniły się w minimalistyczne, naturalne, papierowe opakowania. Taka zmiana wiązała się w dużym stopniu ze wzrostem świadomości związanej z ochroną środowiska. Papierowe torby reklamowe mogą być poddane recyklingowi, a nawet jeśli nie zostaną ponownie wykorzystane to i tak nie szkodzą tak bardzo naszej planecie. Dlatego każda firma, która chce podążać za najważniejszymi trendami i budować swój wizerunek, jako biznes, któremu nie jest obojętna sprawa ekologii, powinna zainwestować w reklamowe torby papierowe.

Gdzie wykorzystywane są tego typu torby? W stwierdzeniu, że wszędzie nie ma przesady. Doskonale nadają się do pakowania odzieży, akcesoriów elektronicznych, kosmetyków, zabawek, artykułów spożywczych. Ich plusem jest to, że mogą zostać wyprodukowane w różnych wielkościach, z uchwytem lub bez niego. Duży wybór tego typu produktów można znaleźć na stronie: https://www.drukomat.pl/torby-reklamowe.

Papierowe torby reklamowe. Czym się między sobą różnią?

Torebki papierowe nie są jednorodną grupą. Wśród nich znajduje się wiele różnych rodzajów, które można wykorzystać w rozmaity sposób. Na które z nich warto zwrócić uwagę?

  • Torby papierowe z uchem. Stosowane są przede wszystkim w sklepach stacjonarnych. Ułatwiają przenoszenie produktów. Najczęściej są klejone. Mają też rozkładaną dolną część, która po rozłożeniu zwiększa ich pojemność.
  • Torby papierowe bez uchwytów. Są stosowane do pakowania pieczywa i produktów sypkich. Najczęściej są niewielkich rozmiarów. Czasem mają wbudowaną foliową część, która uwidacznia zawartość.
  • Torby papierowe z nadrukiem. To klasyczne opakowania wzbogacone o element graficzny taki jak logo lub dowolnie wybrane hasło.
  • Torby laminowane. Często są wykorzystywane, jako torby do pakowania prezentów. Charakteryzują się dużą wytrzymałością i połyskliwą strukturą w różnych barwach. Z uwagi na wytrzymałość nadają się często do wielokrotnego użytku.

Czy opłaca się inwestować w kolorowe torby papierowe?

Wydaje się, że aby zwrócić uwagę kupujących, trzeba inwestować w droższe opakowania z mocnym akcentem kolorystycznym. Jednak nie zawsze jest to dobry kierunek. W wielu wypadkach wystarczy prostsza forma z dyskretnie zaakcentowanym logo. Dużo ważniejsze są cechy użytkowe, jakie powinny mieć torebki papierowe. Ważna jest zatem ich pojemność oraz sposób noszenia dostosowany do typu pakowanego w nie produktu.

Torby papierowe z nadrukiem są dla wielu firm jednym z podstawowych asortymentów w prowadzonym biznesie. Szeroki wybór toreb papierowych sprawia, że mogą być wykorzystywane z wielu branżach. Koszt ich wyprodukowania nie jest zbyt duży. Są zatem ekonomiczne i praktyczne. Warto się nimi zainteresować i uczynić z nich atut swojego biznesu.

*artykuł zewnętrzny*