Aromatyczna kawa, ciepłe przekąski, sałatki fit i słodkie wypieki – to oferta Top Presso. Pod tą marką kryje się specjalna strefa bistro, którą Kolporter będzie uruchamiał w wybranych salonach prasowych Top-Press. Pierwszy tego typu punkt otwarto w środę 14 października w Galerii Handlowej „Nowy Rynek” w Jeleniej Górze.
Strefa bistro wzbogaciła tradycyjną ofertę salonów Top-Press m.in. o kawę, herbatę, hot-dogi, ciepłe przekąski, kanapki, sałatki i ciastka.
– To kolejny etap naszej strategii rozwoju sieci – informuje Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. – Staramy się systematycznie rozbudowywać ofertę saloników i salonów prasowych, dostosowując ją do specyfiki danej lokalizacji i oczywiście potrzeb klientów. Stąd pomysł na Top Presso – naszą strefę bistro. Specjalnie dla Top Presso przygotowaliśmy też nową aranżację punktu, nawiązującą do połączenia tradycyjnego, prasowego asortymentu z nowym – spożywczym.
Aby dodatkowo podkreślić powiązanie asortymentowe, we wszystkich punktach ze strefą bistro klienci kupujący dowolną gazetę będą mieli możliwość kupić kawę o 20 procent taniej.
– Stawiamy na wysoką jakość produktów spożywczych, a kawa, którą oferujemy, jest naprawdę wyjątkowa – mówi Jakub Ruzga, menadżer Kolportera odpowiedzialny za rozwój strefy bistro. – Wybraliśmy aromatyczną kawę Puro. To luksusowa marka, opracowana przez firmę Miko Coffee i rozprowadzana jedynie do wybranych odbiorców. Oferują ją m.in. ekskluzywne brytyjskie kawiarnie czy restauracja Jamiego Olivera „Fifteen”. Od teraz będzie dostępna również dla polskich miłośników dobrej kawy – we wszystkich salonach ze strefą Top Presso.
Smakiem i aromatem ma również przyciągać klientów specjalność strefy bistro – „Lunch Presso”. Pod tą nazwą kryje się ciepłe, chrupiące danie – świeżo wypieczone ciasto z dodatkiem pieczarek, wysokiej jakości serów lub mięs, wzbogacone kompozycją ziół.
Kolporter zapowiada otwarcia jeszcze w tym roku kolejnych salonów ze strefą Top Presso.