Top Market wprowadza świeże mięso i wędliny BIO

Detal/Hurt

Top Market wprowadza świeże mięso i wędliny BIO

Dziewięć placówek Polskiej Grupy Supermarketów w województwach łódzkim i mazowieckim rozpoczęło projekt zaopatrzenia sklepów Top Market w wysokiej jakości produkty mięsne, pochodzące z lokalnych masarni. To kolejna faza programu KUPUJEMY LOKALNIE – strategii Grupy PGS skierowanej ku produktom regionalnym, programu wspierającego lokalną przedsiębiorczość.

Zapewnienie wyjątkowo świeżego, wysokiej jakości mięsa w możliwie najkrótszym czasie – to cel programu realizowanego przez 9 sklepów zrzeszonych w Polskiej Grupie Supermarketów, prowadzonych przez Grzegorza i Elżbietę Głowackich oraz firmę rodzinną Max Bax. Program zakłada dostarczenie klientom placówek Top Market mięsa w ciągu maksymalnie 3 dni, natomiast wędlin nie dłużej niż w ciągu 6 dni od momentu rozbioru. Jest to możliwe dzięki porannemu odbiorowi mięsa bezpośrednio od dostawcy w Bieżuniu, które następnie jest dostarczane bezpośrednio do sklepów uczestniczących w programie.

Co ważne, mięso i wędliny nie są foliowane, a dzięki temu, że trafiają bezpośrednio do sklepów, nie zawierają utrwalaczy oraz zbędnych środków konserwujących. Świeże mięso trafia do sklepowych chłodni pozwalających przechowywać je w temperaturze 2-3 stopni do chwili sprzedaży. To zupełnie nowy model dla sklepów ogólnospożywczych pozwalający na dostarczenie klientom produktów najwyższej jakości.

Program jest wnikliwie analizowany przez zarząd oraz dział handlowy Polskiej Grupy Supermarketów. Trudności z jego szeroką adaptacją mogą wynikać z wyjątkowo ścisłego reżimu sanitarnego w procesie produkcji, transportu oraz sprzedaży. Grupa dostrzega jednak tendencje rynkowe świadczące o coraz większym zainteresowaniu klientów zdrową żywnością, pochodzącą od mniejszych i funkcjonujących bardziej ekologicznie producentów.