TOP MARKET odświeża logotyp w ramach kampanii wizerunkowejt

Aktualności

TOP MARKET odświeża logotyp w ramach kampanii wizerunkowejt

26 listopada 2019

Top Market, ogólnopolska sieć sklepów spożywczych, kontynuuje działania wizerunkowe i zmienia logotyp. To wstęp do odświeżenia marki i budowy większej świadomości wśród klientów.

Zmienione logo Top Market jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne, bezpośrednio nawiązujące do wizerunku sieci sklepów. Utrzymany został jednak charakter logotypu, który ma podkreślać najwyższą jakość usług oraz – poprzez kolorystykę – główny atrybut marki: polski charakter produktów. Sieć zmienia logotyp po 15 latach dotychczas używanego projektu.

Zmiany wprowadzone zostały w kolorystyce – w znaku firma odchodzi od koloru żółtego, nadal pojawia się zieleń, czerwień i kolor biały. Zaprojektowany od podstaw krój fontu ma wpisywać się w nowe trendy w designie.

 – Zależało nam, aby odświeżyć logo Top Market zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z polskością, wyjątkową jakością produktów i obsługi – wyjaśnia Michał Sadecki, prezes Polskiej Sieci Supermarketów, skupiającej m.in. sklepy Top Market, Delica, Minuta 8.

Nowe logo Top Market pojawi się na szyldzie flagowego sklepu sieci, który wkrótce zostanie otwarty w Otwocku w ramach kompleksu Galerii Kupieckiej. To największy sklep sieci, w pełni odpowiadając nowym standardom wprowadzonym przez Top Market w 2019 r. Odświeżenie logotypu i wystroju obejmie kolejne placówki sieci w całym kraju w 2020 r. To drugi etap działań wizerunkowych podjętych przez sieć w 2019 r.