TOP 50 brandów w Polsce – badanie Top Marka 2024

TOP 50 brandów w Polsce – badanie Top Marka 2024

08 listopada 2024

To przegląd medialności polskich brandów, przygotowany przez magazyn „Press” wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów, którego efektem jest 50 rankingów branżowych i 500 marek przeanalizowanych oraz uporządkowanych według siły marki. W zestawieniu znalazły się również marki branży FMCG.    

Badanie Top Marka 2024 objęło ponad 1,4 mln tekstów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln postów z Facebooka, Instagrama, X i YouTube’a, opublikowanych od 1 lipca 2023 do 30 czerwca 2024 roku. 

„Top Marka to zestaw insightów i wskazówek, które działania przynoszą dzisiaj współczesnym markom największe i najlepsze efekty. To wgląd w to, jak brandy nie tylko kształtują swój wizerunek, ale także rzeczywistość, jak inspirują i angażują, a dzięki temu wyróżniają się na tle konkurencji” – podkreśla Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM.      

Wśród 50 topowych marek znalazły się również te z branży FMCG:                                 

  • Martini – FMCG alkohole
  • Coca – Cola – FMCG artykuły spożywcze i napoje 
  • Żywiec – FMCG piwa i cydry
  • Biedronka – Markety spożywcze 
  • Rossmann – Sieci apteki i drogerie
  • Orlen – Stacje benzynowe

źródło: Instytut Monitorowania Mediów
oprac.: red.