Tomek Woźniak, od roku współpracujący z siecią Piotr i Paweł, został ambasadorem produktów Piotr i Paweł „Zawsze Jakość”. Nowa twarz marki to młody szef kuchni, właściciel restauracji Kitchen w Warszawie, osobowość medialna znana m.in z DD TVN, Kuchnia + oraz magazynu Kuchnia.
– Tomek Woźniak to prawdziwy, inspirujący innych, pasjonat gotowania, pełen kreatywności i chęci eksperymentowania. Żyje aktywnie, uprawia sporty, podróżuje. Nasza sieć stara się dostarczać pozytywne emocje w kupowaniu i jedzeniu. Tomek doskonale wpisuje się więc w naszą strategię . Marka Piotr i Paweł „Zawsze jakość”, którą promuje Tomek, jest doskonała jakościowo, w atrakcyjnej cenie, a oferowany asortyment obejmujący ponad 700 produktów pozwoli ugotować zarówno klasyczny obiad jak i najbardziej wyszukane danie – skomentowała Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor marketingu sieci Piotr i Paweł.
Współpraca pomiędzy siecią a Tomkiem Woźniakiem obejmie przede wszystkim kampanię prasową oraz w internet.