Tomasz Jakubiak nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie

Producenci

Tomasz Jakubiak nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie

Znany z zamiłowania do mięsa szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na platformie YouTube.

Do udziału w serii filmów na platformie YouTube gospodarz zaprosi  różnorodnych gości. Wśród nich sportowców, influencerów, a także osoby znane ze świata biznesu i telewizji. Specjalnie dla nich prowadzący przygotuje śniadania z wykorzystaniem produktów bez konserwantów z linii Tarczyński Naturalnie.  Wspólny posiłek będzie okazją do rozmowy o pracy, pasjach i kulinarnych upodobaniach. Już w pierwszym odcinku gościem programu jest znana blogerka kulinarna i parentingowa Mamagerka. Kolejni goście na razie pozostają tajemnicą.

Współpraca marki Tarczyński i Tomasza Jakubiaka nie jest przypadkowa. Kucharz znany jest ze swojego zamiłowania do mięsa oraz gotowania z wykorzystaniem naturalnych, polskich produktów.

– Podróżując po Polsce z kamerą, miałem przyjemność poznać wielu lokalnych producentów wędlin, ale nie bez przyczyny to właśnie z marką Tarczyński nawiązaliśmy współpracę. Osoby, które znają mnie z telewizji, wiedzą, że zawsze starannie dobieram swoich partnerów. Z marką Tarczyński łączy mnie przede wszystkim zamiłowanie do mięsa oraz wspólne motto: „myśl lokalnie, działaj globalnie”. Naprawdę podziwiam zapał właścicieli do tworzenia produktów tak wysokiej klasy na tak dużą skalę. Wcześniej przyjrzałem się też z bliska ich składnikom i procesowi produkcji. Bez żadnych zastrzeżeń mogę powiedzieć, że cieszę się na tę współpracę – mówi o nowym projekcie Jakubiak.

Poza prowadzeniem show na kanale YouTube marki, Tomasz będzie również obecny w czasie innych jej działań marketingowych. Szef kuchni będzie gościem wydarzeń w Strefie Aktywności Tarczyński oraz w materiałach telewizyjnych, m.in. podczas pasm śniadaniowych. Wspólnie zrealizowane przepisy mogliśmy zobaczyć na antenie TVP2 w programie „Pytanie Na Śniadanie” już we wrześniu.

– Tomek to niewątpliwie specjalista w swoim fachu i jednocześnie szef kuchni, który słynie z zamiłowania do mięsa.  Ponadto, Tomek jako osobowość medialna nie tylko gotuje na żywo, ale też edukuje swoich widzów. Od zawsze doceniał walory mięsa i używał wyłącznie naturalnych składników do jego przygotowania , więc jako nowy ambasador mocno potwierdza wiarygodność naszej marki Tarczyński Naturalnie– dodaje Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu Tarczyński S.A.

Pierwszy odcinek serii „Przepis na Naturalne Poranki” miał swoją premierę 15 października. Kolejne będą pojawiać się cyklicznie w kanałach marki Tarczyński w serwisie YouTube i na Facebooku.

oprac. P.Ł.