„Poradnik Handlowca”: Specjalność Warwin S.A. to m.in. cydry, czego przykładem jest nowa marka „Dobry Cydr”. Jakie dokładnie nowości produktowe zaplanowali Państwo w swoim portfolio na ten sezon letni?
Tomasz Iżewski: W maju br. wprowadziliśmy na rynek nową markę „Dobry Cydr”. Zastąpi ona dotychczasową linię Warka Cider, ponieważ nasza nowa oferta produktowa jest zdecydowanie dużo lepiej dopasowana do kategorii oraz potrzeb konsumentów niż brand Warka. Launch nowego produktu poprzedził cały proces gruntownych badań oraz analiz rynku, co już widzimy po pierwszych wynikach sprzedaży. Dobry Cydr to marka dla klientów, którzy cenią dobry smak, wysoką jakość produktu oraz estetykę opakowania. Marka poza najpopularniejszym formatem butelek 0,33 l oferuje również produkty o pojemności 1 l. Duże butelki są dedykowane konsumentom, którzy lubią się dzielić z innymi, wszak cydr jest napojem wybitnie towarzyskim i smakuje lepiej w większym gronie. Na portfolio nowej marki składają się trzy smaki: cydr (z jabłka), perry (z gruszki) oraz berry (cydr z dodatkiem truskawki). Nasze produkty wyróżnia unikalne miejsce pochodzenia, ponieważ cały zbiór owoców oraz produkcja odbywa się w regionie warecko-grójeckim.