Tofflairs to najnowszy produkt w ofercie Wawelu. Dzięki wygodnemu opakowaniu typu flow-pack, to produkt idealny do plecaka, torebki czy kieszeni. Jest bezglutenowy, zawiera czekoladę o zawartości 70% masy kakaowej. Karmelowo-czekoladową nowość producent kieruje przede wszystkim do młodego, nowoczesnego konsumenta. Dla nowego produktu przygotowano szerokie wsparcie mediowe i promocyjne, obejmujące kampanię TV, materiały POS, reklamy w prasie oraz działania PR i Social Media. W ramach zintegrowanej kampanii, Wawel zaprasza konsumentów do konkursu pod hasłem „Zostań Tofflairs Face!”. To szansa na zdobycie atrakcyjnych nagród – słodyczy, kamer GoPro, 10 000 złotych oraz tytułu Tofflairs Face, dzięki któremu laureat pojawi się na opakowaniach Tofflairs w ich kolejnych odsłonach. Tofflairs jest dostępny w torebkach 120 g, kartonikach 260 g, kartonach 7 kg (1/8 palety) oraz ekspozytorach Pick & Mix.