Wiodący koncern opieki zdrowotnej TIENS Group ogłosił globalną ekspansję na rynku handlu detalicznego poprzez otwarcie nowego flagowego sklepu TIENS Experience Store w Chinach. Znajdujący się na terenie parku przemysłowego TIENS International Health Industrial Park nowy sklep charakteryzuje połączenie doświadczeń internetowych i fizycznych osiągnięte poprzez nowatorskie, uzupełnione technologią podejście do handlu detalicznego i marketingu.
Nowa aplikacja e-portfela Tiens PointsWin odgrywa kluczową rolę w łączeniu sieci klientów na bazie technologii blockchain. Klienci mogą korzystać z aplikacji do dokonywania zakupów i zdobywania nagród w dowolnej firmie z banerem TIENS. Tak innowacyjne rozwiązanie umożliwia połączenie handlu detalicznego w internecie i świecie fizycznym, które grupa chciała wykorzystać przez rosnącą obecność na skalę międzynarodową.
Koncern TIENS planuje 110 oddziałów na całym świecie, a nowy sklep stanie się ikoną międzynarodowej strategii grupy „One Body, Multiple Wings”. Strategia zakłada stworzenie zróżnicowanego lecz zintegrowanego ekosystemu opieki zdrowotnej obejmującego fizyczne sklepy detaliczne, e-handel, TMC i urządzenia medyczne, a także doświadczenia edukacyjne, turystyczne, hotelowe i stylu życia.
Sklep flagowy będzie opierał się przede wszystkim na podejściu do marketingu przez doświadczenia, oferując interaktywne środowisko, w którym klienci mogą odkrywać i poznawać oryginalne produkty zdrowotne i kosmetyczne.
Poprzez interaktywne, szeroko zakrojone doświadczenia klientów najnowsza inicjatywa grupy wspiera jej dążenia do zmiany koncepcji konsumpcji marki w bardziej spersonalizowane doświadczenie. – Zróżnicowany układ TIENS Experience Store jest fizyczną reprezentacją globalnej strategii ‘One Body, Multiple Wings – wyjaśniła Peggy Liu (Liu Yu), dyrektor działu operacji doświadczeniowych grupy.
Źródło: Centrum Prasowe PAP