Wprowadzeniu Festiwalowej Edycji Limitowanej Crunchips Pol’and’Rock towarzyszy szerokie wsparcie marketingowe. Planowana w tym okresie kampania telewizyjna oraz sponsoringowa w połączeniu z działaniami digitalowymi na Youtube, Facebook oraz Tiktok zapewni nowej Edycji Limitowanej szeroki rozgłos! Opakowania dwóch nowych smaków Crunchips Pol’and’Rock wyróżniają się swoją stylistyką – znalazł się na nich podpis Jurka Owsiaka, serduszko WOŚP, a także informacja o tym, że Crunchips gra z Pol’and’Rock Festival oraz hasło akcji „Zaraz Będzie Czysto”, której celem są działania ekologiczne i wspólne dbanie o porządek na terenie Festiwalu. Widoczność w punktach sprzedaży wzmocnią dedykowane materiały POS w radosnej, wyrazistej i festiwalowej stylistyce.
Stosujemy pliki cookies w celach statystycznych i marketingowych. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki, aby zarządzać cookies.