Jeden z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce właśnie obchodzi kolejną rocznicę. Z tej okazji firma przygotowała specjalną ofertę dzięki której posiadacze karty Clubcard mogą zaoszczędzić nawet 100 zł.
W ciągu ostatnich 6 lat do programu dołączyło 6 milionów Polaków. Za sukcesem Clubcard stoją proste i przejrzyste zasady – Klient zbiera punkty przy okazji każdych zakupów w Tesco. Zebrane punkty przeliczane są na bony Clubcard, którymi można płacić za dowolne zakupy w sklepach sieci. Gwarantowaną nagrodą są kupony Clubcard na określone produkty z kategorii najczęściej kupowanych przez danego klienta.
Na początku sierpnia Tesco uruchomiło internetową platformę i aplikację mobilną Moje konto Clubcard umożliwiające wygodne zarządzanie danymi, wgląd w historię transakcji i dostęp do przysługujących nam bonów i kuponów. Poprzez platformę klient nie tylko sprawdzi, z jakich ofert może skorzystać, ale również samodzielnie wydrukuje interesujące go bony i kupony.