TEEKANNE Polska uruchamia loterię konsumencką

Aktualności

TEEKANNE Polska uruchamia loterię konsumencką

31 października 2016

Wraz z rozpoczęciem sezonu TEEKANNE Polska uruchamia loterię konsumencką. W puli nagród znalazły się kubki termiczne, dwuosobowe weekendowe pobyty w słowackich Tatrach oraz – nagroda główna – wakacje na Sri Lance. Loteria potrwa od 2 listopada br. do 31 stycznia 2017r.

W loterii TEEKANNE, przez 3 miesiące jej trwania, konsumenci, którzy zakupią dowolną herbatę z portfolio marki i zarejestrują dowód zakupu, będą mogli co tydzień walczyć o atrakcyjne nagrody. Łącznie rozlosowanych zostanie ponad 1300 nagród o łącznej wartości niemal 50 tysięcy złotych. Zostały one podzielone na trzy kategorie: nagrody tygodnia, nagrody miesiąca oraz nagrodę główną.

Raz na 7 dni losowanych będzie 100 kubków termicznych, stanowiących nagrodę tygodnia. W sumie, przez 13 tygodni marka rozda 1300 kubków, idealnych na chłodne, jesienne i zimowe poranki oraz spacery. Raz w miesiącu komisja wyłoni laureatów 7 dwuosobowych, weekendowych pobytów w słowackich Tatrach, będących nagrodami miesiąca. Nagrodą główną w loterii jest podróż na Sri Lankę dla dwóch osób. Zwycięzca nagrody głównej zostanie wyłoniony podczas finałowego losowania, które odbędzie się 1 lutego 2017 roku. W losowaniu brane będą pod uwagę wszystkie zgłoszenia, których konsumenci dokonają w terminie objętym rejestracją.

Loteria konsumencka to tylko jedna z wielu niespodzianek, które przygotowaliśmy w tym sezonie dla miłośników herbacianych smaków TEEKANNE. Mamy nadzieję, że atrakcyjne nagrody, które będziemy rozdawać aż przez 13 tygodni, zachęcą do zakupu i degustacji naszych produktów nie tylko stałych konsumentów,  ale również tych, którzy do tej pory nie mieli okazji spróbować naszych herbat czarnych, owocowych, zielonych i ziołowych – mówi Artur Ryczkowski, Sales Director TEEKANNE Polska. Nieprzypadkowy jest też kraj, w którym zwycięzca loterii spędzi wraz z osobą towarzyszącą egzotyczne wakacje. Sri Lanka jest przecież ojczyzną herbaty. Wakacyjna podróż wygrana w naszej loterii będzie zatem nie tylko doskonałą przygodą, ale także okazją do odkrycia nieznanych dotąd smaków i aromatów  – dodaje.  

Loteria TEEKANNE promowana będzie we wszystkich kanałach, w których obecna jest marka. W kampanii zaplanowane zostały zarówno działania online, wykorzystujące potencjał kampanii digital, public relations i e-pr oraz mediów społecznościowych, jak i działania offline, ze szczególnym uwzględnieniem materiałów POS w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. Loteria będzie również elementem kampanii telewizyjnej.