Rozmowa z Gabrielą Antczak, Marketing Outsorcing, TBM. W wywiadzie, który ukazał się w listopadowym numerze “Poradnika Handlowca”, poruszamy m.in. temat trendów na rynku słonych i słodkich przekąsek, a także planów na rozwój.
Które z Państwa produktów cieszą się największą popularnością? Na co stawiają polscy konsumenci?
TBM od wielu lat jest liderem kategorii chrupek naturalnych dla dzieci. Produkty, jakie najchętniej wybierają polscy rodzice, są w pełni naturalne i mają potwierdzoną, najwyższą jakość. Jeśli wzbogacone są jakimś smakiem (np. jabłkowym – pyszna nowość, truskawkowym czy czekoladowym), barwione są wyłącznie owocami i warzywami. To bardzo ważne w przypadku żywienia dzieci – nie stosujemy chemii ani żadnych sztucznych „wzbogaceń”, co doceniają klienci. Jednocześnie, wszystkie produkty, jakie oferujemy, są po prostu pyszne – naturalny, prosty skład nie stoi w konflikcie z faktem, że przekąski muszą pysznie smakować i doskonale chrupać!
Jakie trendy panują obecnie na rynku słodkich i słonych przekąsek? Jak staracie się Państwo za nimi podążać, aby zaspokoić oczekiwania konsumentów?
Staramy się nie tylko podążać za trendami, ale również je kreować. Pozycja lidera zobowiązuje, dlatego szukamy stale nowych rozwiązań, proponujemy kolejne pyszne smaki. Ale przede wszystkim, faktycznie rozmawiamy z naszymi klientami. Naradzamy się w wielu aspektach kreowania produktów i rynku, testujemy wspólnie nowe rozwiązania. Zapewniamy również wsparcie znacznie wykraczające poza standardową „sprzedaż przekąsek” – między innymi poprzez dostarczanie rodzicom ważnych, inspirujących informacji i rad, które znaleźć mogą w naszej autorskiej aplikacji „Tygryski”, która cieszy się szybko rosnącym zainteresowaniem. Tworzymy markę nowoczesną, elastyczną i faktycznie wspierającą rozwój dzieci.
Jakie są Państwa plany na dalszy rozwój firmy?
Stawiamy przede wszystkim na doskonałą pracę zespołową! Mamy tysiące pomysłów, które analizujemy i stopniowo wdrażamy. Jesteśmy organizacją, która jest jednym z najsilniejszych graczy na rynku, a przy tym jest wystarczająco elastyczna i nastawiona na człowieka, by szybko reagować i odpowiadać na wyjątkowo błyskawicznie zmieniające się teraz oczekiwania i sytuację rynkową. Jesteśmy gotowi na czekające nas nowe wyzwania