Dnia 21 listopada br. w Guangzhou w Chinach odbyły się Targi Zamówień na Nowe Produkty 2019 MINISO Global. Targi okazały się dużym sukcesem i zajęły powierzchnię 6 pawilonów tematycznych, 5 pawilonów kategorii i 5 pawilonów IP. W trakcie wydarzenia zaprezentowano 6000 nowych SKU.
Wśród sześciu pawilonów tematycznych znalazły się: Floral Fantasy, Vatnajokull Glacier, Fruit Kingdom, Modern Collection, Youth League i Christmas Land. Pięć pawilonów kategorii objęło zdrowie i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego, urządzenia elektroniczne i elektryczne, zabawki i akcesoria. Natomiast pięć pawilonów IP objęło marki „We Bare Bear”, „Adventure Time”, Hello Kitty, Pantone i Marvel.
Ye Guofu, współzałożyciel i główny dyrektor wykonawczy MINISO wyraził nadzieję, że w przyszłym roku targi MINISO wyraźnie podzielą rynki pod względem badań nad produktami i ich rozwojem, zwłaszcza pod względem klasyfikacji i opakowania. Jednakże wysoka jakość i wydajność w niskiej cenie ciągle będzie bardzo ważna.
Ada Dou, wykonawcza wiceprezes MINISO Commodity Center zaznaczyła, że na targach zaprezentowano 6357 nowych produktów, których przygotowanie zajęło zaledwie cztery miesiące, co oznacza, że były one produkowane w tempie 3 SKU na godzinę. Tak szybki poziom rozwoju jest rzadko spotykany w branży detalicznej.
Targi Zamówień na Nowe Produkty 2019 MINISO Global są czasem określane mianem „mini targów kantońskich”. Przedstawiciele i partnerzy z całego świata znaleźli na targach niespodzianki, które przekroczyły ich oczekiwania.
Źródło i foto: Centrum Prasowe PAP