2 września br. Stadion Miejski w Białymstoku był miejscem spotkania producentów i handlowców. Właściciele sklepów z Grupy Chorten, a jest ich w całej Polsce już 1130, mogli składać zamówienia na stoiskach największych firm z Polski i Podlasia, a także przedstawicieli znanych globalnych koncernów. Kompania Piwowarska, Mlekovita, Frosta, Aviko, Grupa Żywiec, Nestlé Polska, Sokołów, Tchibo, Wawel, Hoop, Dr. Oetker, Lisner, Hortex czy PSS Społem Białystok i wielu innych wytwórców znanych marek zaprezentowało cały przekrój asortymentu FMCG. Hasło imprezy brzmiało „Festiwal Smaków” i faktycznie oferta oraz aranżacja stoisk nie pozostawiała nikogo obojętnym, a podczas całego wydarzenia targi odwiedziło blisko 2 tysiące osób. Targi już po raz drugi stały się miejscem debaty o ważnych zagadnieniach dla branży spożywczej, ponieważ Grupa Chorten od dawna promuje zakupowy patriotyzm i prowadzi kampanię „Kocham Polskę – kupuję w polskich sklepach”. Wydarzenie zakończyła gala w Operze i Filharmonii Podlaskiej z koncertem Maryli Rodowicz. Była to też okazja do przyznania przez Grupę Chorten specjalnych tytułów i statuetek producentom, dystrybutorom oraz partnerom za najbardziej owocną współpracę w 2016 r. Wyjątkowa statuetka została też przekazana na ręce rodziny zmarłego w tym roku Jarosława Rudnickiego za wieloletnie wspieranie idei budowania polskiej sieci sklepów spożywczych i bezcenny wkład w rozwój branży spożywczej FCMG.