Najbliższa edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow, która odbędzie się 14 i 15 listopada br., przybliży odwiedzającym jeszcze szerszą ofertę wystawców. Targi już po raz dziewiąty zagoszczą w Centrum EXPO XXI w Warszawie, jednak po raz pierwszy odbywać się będą w dwóch halach centrum wystawienniczego. Bardzo duże zainteresowanie sieci handlowych i firm z branży skłoniło organizatora do udostępnienia większej powierzchni na prezentację produktów i usług.
Targi RetailShow to wiodące wydarzenie biznesowe branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. W zeszłym roku odwiedziło je ponad 5 tysięcy klientów, by zapoznać się z ofertą 200 wystawców. Wśród odwiedzających są zarządzający sieciami i centrami handlowymi, najemcy, właściciele sklepów oraz przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie dla handlu.
Targi RetailShow to okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z najnowszą ofertą polskich i zagranicznych dostawców wyposażenia, technologii i usług dla handlu. Obejmie ona m.in. meble i wyposażenie sklepów, oświetlenie, kasy fiskalne i wagi, systemy informatyczne do zarządzania sieciami handlowymi, programy lojalnościowe, usługi outsourcingowe i finansowe, systemy zabezpieczeń i ochrony oraz usługi doradcze.
Bardzo mocną stroną targów jest prezentacja rozwiązań z zakresu projektowania sklepów. Aktualne trendy w aranżacji i wyposażaniu pokazywane są w Modelowym Sklepie.
RetailShow to także duża dawka wiedzy. Organizowany co roku pierwszego dnia targów Retail Congress jest przewodnikiem po najważniejszych branżowych tematach. Jego program uwzględnia trendy projektowe, nowe koncepty sklepowe, tematy związane z customer experience czy nowości technologiczne.