Do targów regionu południowo-zachodniego sieci Rabat Detal pozostało już tylko kilka dni. W spotkaniu uczestniczyć będzie ponad 300 osób oraz ponad 40 wystawców z wyjątkowymi ofertami handlowymi. Targi Regionalne sieci Rabat Detal to niepowtarzalna okazja do nawiązania nowych kontaktów, umów i poszerzenia wiedzy.
Dopasowano ofertę do lokalnych potrzeb konsumentów i uwarunkowań rynkowych, tak aby najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania franczyzobiorców i kontrahentów. Najważniejszym celem Targów Regionalnych jest nawiązanie relacji biznesowych. W tym roku możliwość uczestnictwa w targach będzie miało prawie 100% franczyzobiorców.
Sieć Sklepów Rabat ma już prawie 1200 sklepów na terenie Polski. Na rynku istnieje już ponad 20 lat. Sieć dąży do polepszania i podwyższania oferowanego wsparcia, w tym m.in również pomoc przy negocjacjach z dostawcami, gwarantowany znak handlowy czy też programy lojalnościowe i udział w prestiżowych targach handlowych organizowanych przez sieć.
To właśnie podczas Tragów Regionalnych pojawia się idealna okazja na zetknięcie właścicieli sklepów z kluczowymi producentami i dostawcami i nawiązania współpracy.