Od pewnego czasu w sektorze handlu detalicznego ma miejsce istotna transformacja. Ustawicznie zmieniają się potrzeby klientów i rosną ich oczekiwania jeśli chodzi o poziom obsługi. Podłączeni do sieci konsumenci narzucają tempo rozwoju, a firmy handlowe muszą uwzględnić ich wymagania, jeśli chcą zachować pozycję na rynku. Co będę mogli zobaczyć goście odwiedzający targi EuroShop 2020?
Widoczność produktów w łańcuchu dostaw jest w handlu detalicznym podstawowym warunkiem umożliwiającym zapewnienie bezproblemowej obsługi klientów. Rosnąca popularność sprzedaży wielokanałowej oznacza, że konsumenci oczekują natychmiastowej obsługi i wyjątkowego poziomu personalizacji. W jaki sposób przedsiębiorstwo może zapewnić identyczną obsługę zarówno w sklepie fizycznym, jak i w sieci, w szczególności w przypadku dostępu za pośrednictwem urządzeń mobilnych?
Systemy obsługi łańcucha dostaw oparte na technologii RFID stanowią kompleksowe rozwiązanie tego problemu. Dzięki zaprojektowaniu elastycznego łańcucha dostaw opartego na współpracy sprzedawcy mogą uzyskać w czasie rzeczywistym dostęp do najistotniejszych informacji. Pozwala to w inteligentny sposób zarządzać zapasami i podejmować właściwe decyzje, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i wykorzystać wszystkie nadarzające się okazje sprzedaży.
W poniedziałek 17 lutego uczestnicy targów będą mieli okazje dowiedzieć się, w jaki sposób można wykorzystać technologię RFID do obsługi sprzedaży wielokanałowej.