Jak co roku, we wrześniu, Carrefour Polska zorganizował targi przeznaczone dla swoich dostawców i partnerów. Celem wydarzenia była prezentacja oferty na nadchodzące miesiące, a także nowych rozwiązań dla klientów i partnerów.
Dwa dni targów, na które dostawcy starannie przygotowują swoją ofertę handlową, dają osobom odpowiedzialnym za asortyment sklepowy w sieci Carrefour, możliwość zapoznania się z nowymi propozycjami i, w oparciu o doświadczenie oraz znajomość rynku, dokonania wyboru na nadchodzącą końcówkę roku, która jest najintensywniejszym i najważniejszym okresem sprzedaży. Pierwszy dzień targowy poświęcony był ofercie dla hiper- i supermarketów. drugi – dla sklepów franczyzowych. Innowacje stanowiły nie mniej ważną część Targów Carrefour. Podczas tegorocznej edycji, za pośrednictwem platformy zakupowej Let’s Connect wszystkie formaty sklepów mogły składać zamówienia w ramach dedykowanej oferty targowej. W specjalnej Strefie Innowacji, uczestnicy targów mogli zapoznać się z nowościami technologicznymi wdrażanymi przez Carrefour w Polsce, a także nowymi rozwiązaniami digitalowymi, przygotowanymi dla pracowników i menedżerów w centrali i sklepach Carrefour. W tegorocznych Targach Carrefour ofertę zaprezentowało 121 wystawców.