Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce

Producenci

Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce

17 sierpnia 2020

  • #e-commerce
  • #Tarczyński

Tarczyński S.A. coraz mocniej stawia na swoją obecność w sektorze e-commerce. Produkty marki można nabyć na kilku internetowych platformach sprzedażowych m.in. Frisco. oraz w oficjalnym sklepie Tarczyński S.A. w Strefie Marek Allegro.

Kategoria przekąsek mięsnych rozwija się dynamicznie, a sama marka Tarczyński S.A., posiadająca w swoim asortymencie szeroki wachlarz produktów, nieustannie poszerza ofertę, dostosowując ją do potrzeb i oczekiwań nabywców. W ciągu ostatnich 12 miesięcy do sprzedaży wprowadzona została linia przekąsek dla osób aktywnych – Tarczyński Protein oraz suszone Chipsy mięsne. W czerwcu rozszerzone zostało również portfolio produktowe linii Naturalnie o Krakowską suchą oraz Kurczaka gotowanego, które wyróżnia prosty skład i tylko naturalne składniki.

Sprzedaż internetowa jest istotnym aspektem strategii marki, dlatego firma od lat współpracuje z partnerami handlowymi w sektorze e-commerce. Trzy miesiące temu – 8 maja – Tarczyński S.A. zdecydował się uruchomić oficjalny sklep w Strefie Marek Allegro, będąc tym samym pierwszą marką w sektorze wędlin i przekąsek mięsnych, która zadebiutowała na popularnej platformie sprzedażowej. Dzięki obecności i dostępności produktów konsumenci mają możliwość zamówienia towarów niezależnie od miejsca zamieszkania i preferencji zakupowych.

Obecnie online kupić można wszystkie kluczowe produkty marki. Co ważne, na Allegro pojawiają się też ofertowe nowości, dzięki czemu już w dniu premiery każdy konsument ma możliwość zamówienia wchodzącego na rynek produktu. Na konsumentów czekają także promocje i oferty specjalne.

– Na ten moment – po trzech miesiącach od uruchomienia sklepu na platformie Allegro – największą popularnością wśród naszych klientów cieszą się Chipsy Mięsne i produkty z linii Tarczyński Protein, które już teraz mają swoich stałych fanów – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu Tarczyński S.A.

Marka, realizując strategię działań w sektorze e-commerce, już wcześniej obecna była w przestrzeni online. Produkty Tarczyński S.A. dostępne są także w internetowym sklepie spożywczym Frisco.pl,  na stronie PolskiKoszyk.pl i sklepach internetowych popularnych sieci. Kupić można tam m.in.: kabanosy, parówki, kiełbasy, szynki, chipsy mięsne czy suszoną wołowinę. Zgodnie z przyjętą strategią sprzedaż internetowa będzie konsekwentnie rozwijana. W przypadku Allegro, na ten moment sprawdzane są dodatkowe możliwości bezpiecznego transportu artykułów spożywczych, które pozwolą rozszerzyć dostępną tam ofertę produktową.