11 marca ruszyła największa kampania reklamowa w historii marki Tarczyński. Celem działań jest wprowadzenie na rynek Suchej Krakowskiej Tarczyński. Kampania obejmie telewizję, outdoor oraz digital. Wsparciem będzie również ogólnopolska akcja degustacyjna.
Marka Tarczyński od lat konsekwentnie buduje swój wizerunek i pozycję nowoczesnej i innowacyjnej marki na rynku wyrobów mięsnych. Nie inaczej jest teraz. Nowe pozycjonowanie to wyraźne podkreślenie specjalizacji w najwyższej jakości wyrobach suchych – nie tylko kabanosach, ale również wprowadzonej na rynek Suchej Krakowskiej. Tarczyński to także nowe spojrzenie na tradycyjne wędliny – nowe formy podania i nowe zastosowania. Marka łamie stereotypy myślenia o tradycyjnym zastosowaniu kiełbasy jako dodatku do kanapki. Sucha Krakowska Tarczyńskiego to motyw przewodni przekąsek, sałatek, tartinek, a nawet szaszłyczków.
Krakowska Sucha to nowość w portfolio producenta. W przeciwieństwie do dostępnych na rynku krakowskich kiełbas – Sucha Krakowska Tarczyński posiada największy współczynnik mięsności w kategorii – 148 g mięsa na 100 g produktu. Wprowadzona do dystrybucji przed kilkoma tygodniami Sucha Krakowska Tarczyński dostępna jest w dwóch wariantach smakowych: wieprzowym i drobiowym (filet). Produkty zakupić można zarówno w tradycyjnej formie sprzedaży (lada chłodnicza), jak również w nowatorskiej formule ekspozycji – specjalnych standach produktowych.
Na bazie przyjętego pozycjonowania powstała nowa platforma komunikacji, która nawiązuje do wcześniejszych, odważnych działań komunikacyjnych marki. Na jej potrzeby przygotowano dwa spoty reklamowe, które w zaskakujący sposób pokazują atrakcyjność Suchej Krakowskiej Tarczyński. W spotach zobaczymy starożytnych Greków i odwiedzimy tradycyjną Hiszpanię, by przekonać się, że produkty Tarczyńskiego niczym nie odbiegają od kulinarnych specjałów z różnych zakątków świata.
Działania komunikacyjne marki trwać będą od 11 marca do połowy kwietnia 2015 roku. Spoty telewizyjne pojawią się we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, POLSAT) oraz w kanałach tematycznych. Kampania będzie wzmocniona billboardami w największych aglomeracjach kraju (ponad 1400 nośników). W sklepach pojawią się nowe materiały POS.
Wsparciem kampanii ATL będą działania w Internecie. Na dedykowanej stronie przeprowadzony zostanie konkurs konsumencki, którego głównym motywem będzie „dzielenie się” i obdarowywanie produktami Tarczyński osób w najdalszych zakątkach świata. Akcja będzie wspierana kampanią display.
Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyć będzie również największa w historii marki akcja samplingowa. Degustacje odbędą się w piętnastu miastach Polski. Konsumenci osobiście spróbują nowych kiełbas suchych Tarczyński i poczują różnicę w jakości produktu. Aby ułatwić konsumentom udział w samplingu, przygotowana została aplikacja z użyciem geolokalizacji.