Szwedzki lider ekożywności dostępny w Polsce

Producenci

Szwedzki lider ekożywności dostępny w Polsce

10 czerwca 2020

  • #Clean Eating
  • #musli

Clean Eating, producent ekologicznej żywności, wystartował na polskim rynku. Szwedzka marka, która dziś ma już prawie 8 lat, to modelowy przykład, jak w krótkim czasie stworzyć intrygujący brand, który przyciągnie nie tylko fanów zdrowego jedzenia, ale również entuzjastów zrównoważonej produkcji. Polska to obok Szwecji, USA i Kanady czwarty rynek, na którym działa firma.

Clean Eating rozpoczęło w Polsce sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem sklepu online. Większość produktów marki powstaje w naszym kraju, a w ofercie znajdują się m.in. granole oraz musli bez dodatku cukru, skandynawskie chrupkie pieczywo, mieszanki do wypieku chleba w domu, praliny daktylowe, bezkaloryczny makaron oraz linia zawierająca artykuły wysoko proteinowe – owsianka proteinowa, granola proteinowa, chrupkie pieczywo proteinowe.

Firma aktualnie zatrudnia przy produkcji w Rawie Mazowieckiej około 40 osób, powstają tam produkty, które następnie trafiają nie tylko na skandynawski rynek, ale również do USA i Kanady. Marka ma w planach w perspektywie roku powiększyć ofertę certyfikowanych produktów ekologicznych oraz rozszerzyć linię vegan. Na polskim rynku rośnie zapotrzebowanie na ekologiczną żywność.

Marka Clean Eating została założona w 2012 roku w Sztokholmie przez Szwedkę polskiego pochodzenia Katrin Zytomierską, popularną prezenterkę telewizyjną, propagatorkę filozofii życia wg zasad Clean Eating.