10 października br. odbędzie się światowy Dzień Własnego Biznesu – to wyjątkowa okazja do promocji własnej działalności i zdobycia nowych klientów. W Polsce akcję po raz drugi organizuje MAKRO Polska. Dzień Własnego Biznesu obchodzi jednocześnie 26 krajów na całym świecie, m.in. Niemcy, Francja, Włochy i Indie. To jedyna w swoim rodzaju inicjatywa, która ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Akcja pozwala firmom zdobyć nowych klientów, a konsumentom poznać ciekawe sklepy, restauracje, kawiarnie czy inne miejsca oraz nabyć produkty i usługi w atrakcyjnych cenach. W efekcie Dzień Własnego Biznesu stanowi innowacyjną formułę, łączącą korzystne rozwiązania zarówno dla przedsiębiorców, jak i konsumentów. Przedsiębiorcy, którzy chcą wziąć udział w akcji, mogą zarejestrować się na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl i utworzyć specjalną ofertę promocyjną, która będzie dostępna właśnie 10 października. Następnie wszystkie zarejestrowane firmy, wraz z proponowanymi promocjami i rabatami, zostaną umieszczone na interaktywnej mapie. Dzięki temu klienci będą mogli bez trudu je odnaleźć i z nich skorzystać. Przedsiębiorcy biorący udział w akcji otrzymają od MAKRO Polska specjalny, darmowy pakiet promocyjny złożony m.in. z plakatów i ulotek, by przyciągnąć jeszcze więcej klientów. Dodatkowo będą oni mogli zaopatrzyć się w halach MAKRO, korzystając z dedykowanych ofert i rabatów.