„Heidi & The City” to nazwa pierwszej odsłony kolekcji przygotowanej przez światowej sławy modelkę Heidi Klum specjalnie dla sieci Lidl. Kolekcja będzie miała swoją premierę 7 września br. podczas New York Fashion Week. W tym dniu w Nowym Jorku Heidi Klum i Lidl odkryją sekret kampanii #LETSWOW, która rozpoczęła się na początku sierpnia w 28 krajach, gdzie obecne są sklepy sieci. Podczas New York Fashion Week po raz pierwszy zostaną zaprezentowane wszystkie elementy kolekcji. Dla marki Lidl będzie to debiut na międzynarodowym, modowym evencie. Sprzedaż z kolekcji „Esmara by Heidi Klum” rozpocznie się 18 września br. we wszystkich sklepach Lidl. Będzie ona dostępna w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce. – Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody – podkreśla Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.