Tymbark zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od Święta. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień. Szeroka kampania i loteria pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym.
W codziennym pędzie często brakuje czasu, by choćby na chwilę zatrzymać się i zastanowić, jak wiele nasi bliscy dla nas robią, i jak – nawet poprzez drobne gesty – nas wspierają. Dostrzegamy to w okresie świątecznym, gdy chętniej dzielimy się dobrym słowem. Prezentując serię sytuacji z życia rodziny, marka pokazuje, że każdy ma powody, by być wdzięcznym TYM, którzy są mu bliscy.
Hasło przewodnie świątecznej komunikacji powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości od zawsze bliskich marce. Łączy ono kampanię (obecną również w postaci billboardów, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką.
Bo Tymbark nie tylko zachęca do tego, by podziękować TYM, którzy są nam bliscy, ale także stwarza ku temu możliwości. W ślad za kampanią reklamową 18 listopada startuje także ogólnopolska promocja konsumencka. W loterii na zwycięzców czekają prezenty dla bliskich – 10 rodzinnych wyjazdów w Alpy i aż 1000 rodzinnych voucherów do kina. By wziąć udział w losowaniu, wystarczy kupić produkty Tymbarku za min. 8 zł i zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www.dajcosodsiebie.pl. Kupując soki, nektary lub napoje za minimum 8 zł w wybranych sklepach można odebrać również zestaw unikalnych naklejek prezentowych.