Świąteczna kampania Tymbarku.

Kampanie

Świąteczna kampania Tymbarku.

15 listopada 2019

Tymbark zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od Święta. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień. Szeroka kampania i loteria pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym.

W codziennym pędzie często brakuje czasu, by choćby na chwilę zatrzymać się i zastanowić, jak wiele nasi bliscy dla nas robią, i jak – nawet poprzez drobne gesty – nas wspierają. Dostrzegamy to w okresie świątecznym, gdy chętniej dzielimy się dobrym słowem. Prezentując serię sytuacji z życia rodziny, marka pokazuje, że każdy ma powody, by być wdzięcznym TYM, którzy są mu bliscy.

Hasło przewodnie świątecznej komunikacji powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości od zawsze bliskich marce. Łączy ono kampanię (obecną również w postaci billboardów, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką.

Bo Tymbark nie tylko zachęca do tego, by podziękować TYM, którzy są nam bliscy, ale także stwarza ku temu możliwości. W ślad za kampanią reklamową 18 listopada startuje także ogólnopolska promocja konsumencka. W loterii na zwycięzców czekają prezenty dla bliskich – 10 rodzinnych wyjazdów w Alpy i aż 1000 rodzinnych voucherów do kina. By wziąć udział w losowaniu, wystarczy kupić produkty Tymbarku za min. 8 zł i zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www.dajcosodsiebie.pl. Kupując soki, nektary lub napoje za minimum 8 zł w wybranych sklepach można odebrać również zestaw unikalnych naklejek prezentowych.