Kotlin rusza ze świąteczną kampanią reklamową ketchupu. Zamierza w niej przekonać konsumentów, że święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne, także ketchupu Kotlin. W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej producent kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru.
Ile ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na burgerku, a ile na żeberkach? Właśnie na takie pytania odpowiada kampania marki Kotlin. Miłośnicy ketchupu sprawdzają jego zastosowanie bez ograniczeń. Kampania emitowana jest w największych polskich stacjach telewizyjnych.
Komunikacja w telewizji to nie wszystko, ponieważ trwa także świąteczna kampania Kotlina w Internecie. Na witrynie ketchupy.pl do 5 grudnia trwa także konkurs dla konsumentów na najlepsze mikołajowe grafiki, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody – modne słuchawki, Kotlinowe selfie sticki oraz zestawy produktów marki. Na portalu durszlak.pl z kolei odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się swoimi wyjątkowymi, ketchupowymi przepisami.