Katowicki Supersam w pierwszej połowie tego roku, mimo większej liczby niehandlowych niedziel, zanotował 3% wzrost frekwencji w porównaniu do pierwszego półrocza 2018 r. Powodów sukcesów jest kilka – starannie dobrana propozycja handlowa i usługowa, bogata oferta kulturalna i wakacyjna strefa Super Summer – przestrzeń na dachu budynku pełna muzyki i dobrego kina.
– Nasza praca związana ze stałym uatrakcyjnianiem oferty handlowej i kulturalnej Supersamu przyniosła świetne efekty. Wzrost liczby gości, mimo niewielu handlowych niedziel, jest dla nas bardzo pozytywną informacją. Supersam jest obecnie nie tylko ważnym punktem na śląskiej mapie zakupów, ale również miejscem kojarzonym z ciekawymi wydarzeniami. Nasza wakacyjna strefa Super Summer zaprojektowana na dachu budynku, pełna leżaków i wygodnych siedzisk, to dziś ważny punkt programu dla miłośników artystycznych wrażeń. To także popularne miejsce spotkań dla ludzi chcących korzystać z atutów życia w mieście – mówi Piotr Krowicki, menedżer ds. marketingu w Supersamie.
Super Summer, czyli strefa wakacyjna na dachu Supersamu, to gorące miejsce na kulturalnej mapie Katowic. W programie znalazło się kino letnie, a także cykl dziesięciu sobotnich koncertów oraz stała strefa relaksu z widokiem na centrum miasta, gdzie można spotkać się i odpocząć na wygodnych leżakach i siedziskach.
Supersam nie zapomina także o miłośnikach dwóch kółek i zrównoważonego transportu, którzy regularnie korzystają z otwartych przed wakacjami stacji rowerowej NextBike, serwisowej iBombo i ładowania aut elektrycznych. Grupa użytkowników samochodów ekologicznych na Śląsku stale rośnie, a w Supersamie obecnie mogą oni naładować swój pojazd za darmo.
Supersam to nowoczesny dom handlowy w centrum Katowic. Na trzech kondygnacjach klienci mogą zrobić zakupy lub skorzystać z usług 70 sklepów i punktów, w tym także restauracji i salonów kosmetycznych. Na wyższych piętrach obiektu zlokalizowane jest 5 tys. mkw. powierzchni biurowej. Właścicielem i zarządcą Supersamu jest Globalworth Poland.