Superbrands 2018 dla Hochland

Aktualności

Superbrands 2018 dla Hochland

Marka Hochland znalazła się w gronie finalistów i uzyskała tytuł Superbrands 2018 zajmując 3. miejsce w kategorii nabiał.  W tegorocznej XII edycji Superbrands – po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce.

Organizacja Superbrands od przeszło 20 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach. W Polsce, w ciągu 12 lat działalności, metodologia selekcji laureatów przeszła ewolucję – początkowo o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, stopniowo głos zyskiwali konsumenci, aż do bieżącej edycji, kiedy marki musiały zapracować na tytuły wyłącznie w oczach konsumentów – to od nich po raz pierwszy w 100% zależała ocena. Badanie Superbrands, realizowane co roku, jest największym badaniem siły marki w Polsce. Ankietę zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów, łącznie przebadano blisko dwa tysiące marek.

– Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują. Nasze marki Hochland i Almette w tegorocznej klasyfikacji Superbrands 2018 w kategorii nabiał, według indeksu siły potwierdziły swoje silne pozycje w branży mleczarskiej, Hochland zajął 3.miejsce, a Almette 9.miejsce. To wyjątkowo cenne wyróżnienia, bo przyznane wyłącznie przez konsumentów – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.