Super-Pharm z nowym wiosennym folderem

Detal/Hurt

Super-Pharm z nowym wiosennym folderem

Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z kampanią promującą wiosenne wydanie folderu kosmetycznego – „Piękno i Styl”. Marka do współpracy zaprosiła znaną influencerkę i makijażystkę – KatOsu.

Foldery kosmetyczne to cykliczna, sezonowa oferta drogerii Super-Pharm. Z początkiem każdej pory roku (wiosna, lato, jesień) marka podpowiada i doradza swoim Klientkom w zakresie pielęgnacji i makijażu, prezentuje aktualne trendy i odpowiednie do nich kosmetyki.  W 2018 po raz pierwszy wiosenny folder ma dwie edycje, jedna obowiązująca od 29 marca do 11 kwietnia, a druga między 12 a 25 kwietnia. W tym roku po raz pierwszy do współtworzenia folderu zaproszono eksperta – czołową influencerkę makijażową KatOsu, która przedstawia swoje rekomendacje kosmetyczne na wiosnę 2018, a także opatrzyła oba wydania słowem wstępnym.

Przygotowując naszą ofertę zawsze podążamy za trendami i przedstawiamy je naszym Klientom. Doskonale jednak wiemy, że nikt nie zrobi tego lepiej niż czołowa influencerka. KatOsu na co dzień tworzy piękne makijaże, a teraz, w myśl hasła #pieknoistyl, podpowie jak zadbać o siebie wiosną, jak wydobyć naturalne piękno każdej z nas i jak stworzyć promienny, zgodny z trendami, makijaż. W ten sposób wspólnie przygotujemy się na wiosnę – mówi Dorota Wiaderek, Dyrektor ds. Handlowych i Marketingu w Super-Pharm. 

Współpraca z KatOsu to także video content, czyli seria tutoriali, w jakich influencerka krok po kroku podpowiadać będzie, jak wykonać wiosenne makijaże.  Zaplanowano również jej interaktywne spotkania z Klientami drogerii na kanałach social mediowych marki.

Oferta Piękno i styl jest szeroko promowana. Zaplanowano kampanię radiową oraz telewizyjną, realizowaną w stacjach głównych oraz tematycznych z grupy TVN i Polsat. Dodatkowo wykorzystano nośniki Digital Out of Home sieci Screen Network. Inserty folderów oraz advertoriale z propozycjami influencerki znajdą się w magazynach Avanti, Zwierciadło, Show, Party i Twój Styl. Oferta jest też mocno wspierana działaniami reklamowymi online i w social mediach.