Wymagania stawiane programom lojalnościowym przechodzą prawdziwą rewolucję. W rezultacie miejsce generatorów punktów wymienianych na zniżki i nagrody zajmują wielofunkcyjne systemy. Jak ten proces wygląda w praktyce, pokazują zmiany wprowadzone przez Super-Pharm w Klubie LifeStyle.
W wyniku wprowadzonych modyfikacji użytkownicy programu otrzymali dostęp do rozbudowanej aplikacji, za pośrednictwem której będą mogli m.in. przekazywać zdobyte punkty na organizacje charytatywne – Fundację „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”, Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?” oraz „Boskie Matki – Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!”.
Dodatkowo, w ramach wsparcia organizacji charytatywnych Super-Pharm raz do roku przekaże darowiznę w postaci towarów o łącznej wartości 1 mln zł, które wspomogą realizację celów statutowych i codzienną działalność fundacji. Klubowicze na bieżąco będą informowani o działaniach oraz akcjach specjalnych wszystkich trzech partnerów społecznych m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych Super-Pharm.
Przekazywaniu punktów na organizacje charytatywne będzie sprzyjał nowy, atrakcyjniejszy system ich naliczania, według którego każda wydana podczas zakupów złotówka przełoży się na 1 punkt na indywidualnym koncie Klubu LifeStyle. Obecnie użytkownicy otrzymywali 1 punkt za każde wydane 5 złotych. Co więcej, w przypadku dokonania zakupów za minimum 750 złotych w przeciągu 12 miesięcy, każda wydana ponad tę kwotę złotówka przełoży się na 2 punkty.
W ramach nowej odsłony Klubu LifeStyle użytkownicy mogą skorzystać ze znacznie szerszego wachlarza możliwości wymiany zdobytych punktów. Zachowana została standardowa możliwość częściowej wymiany punktów przy zakupie produktów. Kolejne dwie to nowości. Pierwszą z nich jest umożliwienie odebrania wybranej nagrody w całości za punkty LifeStyle, bez konieczności gotówkowej dopłaty. Drugą przekazywanie zebranych punktów na cele charytatywne.
W obszarze codziennego korzystania z Klubu LifeStyle bez wątpienia największą nowością będzie zmieniona, rozbudowana aplikacja, która stała się innowacyjnym sercem wprowadzanych modyfikacji. Funkcjonalnością, która bez wątpienia zostanie zauważona przez użytkowników jako pierwsza podczas wizyty w salonie Super-Pharm będzie możliwość wykorzystywania jej jako wirtualnej karty członkowskiej. W rezultacie w przypadku pozostawienia karty w domy konsumenci nie będą musieli każdorazowo podawać swojego numeru telefonu.
Aplikacja, poza możliwością weryfikacji punktów, będzie również stanowiła źródło wiedzy o ofertach specjalnych dostosowanych do indywidualnych wymagań klubowiczów, obejmujących szerszy niż dotychczas asortyment produktów markowych. Użytkownicy będą mogli również z wyprzedzeniem zapoznać się ze szczegółami promocji przygotowanych na Dni LifeStyle, czyli okresem w którym w ramach specjalnej oferty dostępne są produkty cieszące się szczególną popularnością wśród konsumentów. Za pomocą aplikacji będzie również można zrobić zakupy na stronach internetowych Superpharm.pl oraz Apteka.Superpharm.pl.