Według najnowszych danych rynkowych Żubrówka Biała osiągnęła pozycję wicelidera na rynku wódek w handlu tradycyjnym, uzyskując udział ilościowy na poziomie 11,9%.*
Żubrówka Biała notuje rekordowe udziały rynkowe, będąc również najszybciej rosnącą marką rok do roku w kanale tradycyjnym.**
– Wynik jaki osiągnęła Żubrówka Biała to sukces nas wszystkich. Rozwijające się potrzeby konsumentów oraz dane sprzedażowe pozwalają przypuszczać, że tendencja wzrostowa zainteresowania Żubrówką Białą będzie rozwijać się dalej w najbliższym czasie – powiedział Maciej Kwaśniewski Junior Brand Manager Żubrówki Białej.
Czerpiąca z naturalnego bogactwa Puszczy Białowieskiej Żubrówka Biała to krystalicznie czysta wersja cenionej na całym świecie Żubrówki – jednej z najpopularniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Swą nieskazitelną czystość oraz wyjątkowo łagodny smak Żubrówka Biała zawdzięcza naturalnemu pochodzeniu oraz zastosowaniu najnowszych technologii.
*CMR panel sklepów niezależnych i z szyldami miękkiej franczyzy, okres 1-20 kwietnia 2014
**CMR panel sklepów niezależnych i z szyldami miękkiej franczyzy; okres I-III 2014 vs I-III 2013