Sukces Żubrówki Białej

Aktualności

Sukces Żubrówki Białej

Według najnowszych danych rynkowych Żubrówka Biała osiągnęła pozycję wicelidera na rynku wódek w handlu tradycyjnym, uzyskując udział ilościowy na poziomie 11,9%.*

Żubrówka Biała notuje rekordowe udziały rynkowe, będąc również najszybciej rosnącą marką rok do roku w kanale tradycyjnym.**

– Wynik jaki osiągnęła Żubrówka Biała to sukces nas wszystkich. Rozwijające się potrzeby konsumentów oraz dane sprzedażowe pozwalają przypuszczać, że tendencja wzrostowa zainteresowania Żubrówką Białą będzie rozwijać się dalej w najbliższym czasie – powiedział Maciej Kwaśniewski Junior Brand Manager Żubrówki Białej.

Czerpiąca z naturalnego bogactwa Puszczy Białowieskiej Żubrówka Biała to krystalicznie czysta wersja cenionej na całym świecie Żubrówki – jednej z najpopularniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Swą nieskazitelną czystość oraz wyjątkowo łagodny smak Żubrówka Biała zawdzięcza naturalnemu pochodzeniu oraz zastosowaniu najnowszych technologii.

 

*CMR panel sklepów niezależnych i z szyldami miękkiej franczyzy, okres 1-20 kwietnia 2014

**CMR panel sklepów niezależnych i z szyldami miękkiej franczyzy; okres I-III 2014 vs I-III 2013